Nominacja Golden Arrow dla Olimpiad Specjalnych Polska
Ubiegłoroczna kampania Olimpiad Specjalnych Polska „Zespół Downa. Zrozum i daj mi żyć” została nominowana do prestiżowej nagrody w konkursie marketingu bezpośredniego Golden Arrow, w kategorii „non profit”.
Nominowana do nagrody Golden Arrow w kategorii non profit kampania „Zespół Downa. Zrozum i daj mi żyć” została przeprowadzona w listopadzie 2013 roku. Na zlecenie Olimpiad Specjalnych Polska przygotował ją zespół złożony z fotografa Tomasza Sikory, art directora Artura Augustyniaka, copywritera i art directora Suzan Giżyńskiej oraz operatora Daniela Rusina. Bohaterką kampanii została Aleksandra Błaszyk, zawodniczka Olimpiad Specjalnych z zespołem Downa, której zdjęciom towarzyszyły wypowiedzi osób z niepełnosprawnością intelektualną. Głównym narzędziem projektu były billboardy, które pojawiły się w 150 miejscach w dużych miastach Polski Kampania trwała 2 tygodnie (01-14.11.2013) i wywoła żywą, angażującą dyskusję nie tylko w grupie docelowej, ale w całym społeczeństwie. - ,,Dotąd w Polsce głos osób z niepełnosprawnością intelektualną był właściwie nieobecny w dyskursie publicznym” - mówi Bogusław Gałązka, dyrektor Olimpiad Specjalnych Polska. - Celem komunikacyjnym kampanii było wywołanie dyskusji na temat postrzegania i nastawienia społeczeństwa wobec tych osób, które chcą obcować z ludźmi i zbliżyć się do innych. Nominacja do Golden Arrow udowadnia, że nasz cel został zrealizowany”.
Konkurs Golden Arrow to prestiżowe wydarzenie branżowe, którego celem jest promowanie efektywności w działaniach marketingowych. Służy ocenie realizowanych w kraju kampanii i wyróżnieniu najlepszych z nich. W tegorocznej edycji konkursu Golden Arrow na krótkiej liście znalazły się 72 prace. Pełna lista nominacji znajduje się na stronie: www.goldenarrow.pl.