„Jesteśmy po to, aby poprzez rozwój nowych technologii umożliwić ludziom osiągnąć więcej”, powiedział Jeff Hansen, Dyrektor Generalny Microsoft Brand Studio. Następnie dodał: „Jeśli znacie misję Olimpiad Specjalnych polegającą na celebrowaniu osiągnięć zawodników niepełnosprawnych intelektualnie, zrozumiecie jak bardzo jesteśmy ze sobą związani”.
Tymi słowami 27 października 2014 Jeff Hansen przypieczętował umowę pomiędzy Special Olympics a Microsoft Brand Studio. Umowa mówiąca o partnerstwie we wspólnych działaniach ma trwać najbliższe 3 lata. Obejmuje ona m.in. rozwijanie technologii non-profit oraz modernizację programu Games Management System używanego do obsługi zawodów sportowych Olimpiad Specjalnych. Dzięki współpracy programy te mają być dostępne poprzez „chmurę” i być bardziej dostępnymi i przyjaznymi dla Olimpiad Specjalnych.
„Jesteśmy podekscytowani. To zmieni nasz świat” odpowiedziała Janet Froetscher, Dyrektor Naczelny Special Olympics.
Czekamy więc na zmiany.
Tymi słowami 27 października 2014 Jeff Hansen przypieczętował umowę pomiędzy Special Olympics a Microsoft Brand Studio. Umowa mówiąca o partnerstwie we wspólnych działaniach ma trwać najbliższe 3 lata. Obejmuje ona m.in. rozwijanie technologii non-profit oraz modernizację programu Games Management System używanego do obsługi zawodów sportowych Olimpiad Specjalnych. Dzięki współpracy programy te mają być dostępne poprzez „chmurę” i być bardziej dostępnymi i przyjaznymi dla Olimpiad Specjalnych.
„Jesteśmy podekscytowani. To zmieni nasz świat” odpowiedziała Janet Froetscher, Dyrektor Naczelny Special Olympics.
Czekamy więc na zmiany.
O tym wydarzeniu przeczytacie również na news.microsoft.com.